Culore di diamante
U culore di diamante hè classificatu in un ambiente di visualizazione standardizatu. I gemologi analizanu u culore in a gamma di culore D à Z cù u diamante pusatu à l'inversu, vistu à traversu u latu, per facilità una vista neutra.
Diamond Clarily
Grada a chiarezza secondu i standard accettati internaziunali à un ingrandimentu 10X, secondu a visibilità, a dimensione, u numeru, u locu è a natura di e caratteristiche interne è di a superficia à quellu ingrandimentu.
Tagliu Di Diamante
Gemologists prupurzioni generale, misurazioni è anguli facet sò paragunati cù studii di luminosità, focu, scintillation è mudellu à determinà u Grade Cut.
Carat di diamante
U primu stadiu in a classificazione di u diamante hè di pisà u diamante.U pesu di carat hè l'unità di pesu standard per e pietre preziose.A classificazione di diamanti hè à dui decimali per assicurà a precisione.
L'industria di i diamanti cultivati in u laboratoriu hè diventata più è più populari in l'ultimi anni.
"I diamanti cultivati in u laboratoriu sò assai populari", disse Joe Yatooma, pruprietariu di Dash Diamonds in West Bloomfield.
Yatooma hà dettu chì i diamanti cultivati in u laboratoriu sò diventati una cosa vera perchè avà sò cunsiderati diamanti "veri".
"U mutivu per chì abbracciamu i diamanti cultivati in laboratoriu quì à Dash Diamonds hè chì u Gemologist Institute of America appruva avà un diamante cultivatu in laboratoriu è u gradu", disse Yatooma.
À l'occhiu nudu hè quasi impussibile di dì a diffarenza trà un diamante cultivatu in laboratoriu è un diamante naturali, ma ci hè una diferenza notevuli in u prezzu.
Yatooma hà paragunatu dui collari chì avianu u listessu numeru di diamanti.U primu avia diamanti cultivati naturali è u sicondu hà dettu chì avia diamanti cultivati in laboratoriu.
"Questu costu 12 grandi, questu costa $ 4,500", spiegò Yatooma.
I diamanti cultivati in labburatoriu sò ancu cunsiderati cum'è più amichevuli di l'ambiente perchè pocu minieri sò implicati è sò ancu cunsiderati cum'è più cuscenti suciali.
Hè perchè i diamanti naturali minati sò spessu chjamati diamanti di sangue, o diamanti di cunflittu.
Ancu u gigante di u diamante, Debeers, hà intrutu in u spaziu di u labburatoriu cù a so nova linea chjamata - Lightbox, chì vende diamanti fatti da a scienza.
Alcune celebrità anu ancu mintuatu u so sustegnu à i diamanti cultivati in laboratoriu, cum'è Lady Gaga, Penelope Cruz è Meghan Markle.
Ci hè statu qualchì preoccupazione cù i diamanti cultivati in laboratoriu in l'ultimi anni.
"A tecnulugia ùn era micca righjuntu cù i tempi", disse Yatooma.
Yatooma hà dimustratu cumu i metudi precedenti di pruvà un diamante veru ùn puderanu micca distingue trà naturali è cultivati in laboratoriu.
"In realtà face u so travagliu perchè un diamante cultivatu in laboratoriu hè un diamante", spiegò Yatooma.
A causa di a tecnulugia fora di data, Yatooma hà dettu chì l'industria hè stata custretta à aduttà metudi di teste più avanzati.A data, disse, ci sò solu uni pochi di dispusitivi chì ponu detectà a diferenza.
"Cù i novi testatori, tuttu u blu è u biancu significa naturali è s'ellu hè cultivatu in laboratoriu si mostrarà rossu", spiegò Yatooma.
In fondu, se vulete sapè quale tipu di diamante avete, i sperti di l'industria ricumandenu di pruvà.
Postu tempu: Apr-25-2023