• head_banner_01

Chiarezza

Chiarezza

U Terzu C significa chiarezza.

Lab hà creatu diamanti sintetici è e petre naturali ponu avè macchie è inclusi.I difetti riferenu à i marchi nantu à l'esterno di a petra.E l'inclusioni riferite à i marchi in a petra.

I qualificatori di diamanti artificiali devenu valutà queste inclusioni è difetti per valutà a chiarezza di a gemma.A valutazione di sti fattori dipende da a quantità, a dimensione è a pusizione di e variàbili citate.I qualificatori utilizanu una lente d'ingrandimentu 10x per valutà è valutà a chiarezza di a gemma.

A scala di clarità di diamante hè ancu divisa in sei parti.

a) impeccable (FL)
I diamanti fabbricati FL sò pietre preziose chì ùn anu micca inclusi o imperfezioni.Questi diamanti sò di u tipu più raru è sò cunsiderati un gradu di clarità di a più alta qualità.

b) Sans défaut interne (IF)
IF i petri ùn anu micca includes visibili.Cù diamanti Flawless in cima di u gradu di clarità di diamanti, i petri IF venenu in secondu dopu à e pietre FL.

c) Moltu, assai pocu inclusu (VVS1 è VVS2)
I diamanti sintetici VVS1 è VVS2 anu liggeri inclusi difficiuli di vede.Cunsiderati diamanti di qualità superba, l'inclusioni minuti sò cusì minuscule chì hè difficiule di truvà ancu sottu a lente d'ingrandimentu 10x.

d) Moltu pocu inclusu (VS1 è VS2)
VS1 è VS2 anu inclusioni minori visibili solu cù un sforzu aghjuntu da u graduatore.Sò cunsiderate petre di qualità fina ancu s'ellu ùn sò micca impeccabili.

e) Leggermente inclusa (SL1 e SL2)
I diamanti SL1 è SL2 anu inclusioni visibili minori.L'inclusioni sò visibili solu cù a lente d'ingrandimentu è ponu o micca esse vistu à l'occhiu nudu.

f) Inclus (I1, I2 & I3)
I1, I2 è I3 anu inclusioni chì sò visibili à l'occhiu nudu è ponu influenzà a trasparenza è a brillantezza di un diamante.

Educazione (3)